Jadmin
Over Jadmin

Een allround administratiekantoor voor mkb’ers en kleine bedrijven . Wij hebben momenteel  kantoren in Venlo, Sittard en Roermond. Hierdoor zijn wij al snel uw lokale boekhouder waarbij u even op de koffie kunt komen. U kunt namelijk bij ons terecht voor elk financieel akkefietje of elke vraag over uw boekhouding.

Volg ons op social media
 

Boekhouder Venlo

Welkom bij uw oplossing

Voordat ik u ga vertellen over waarom u een boekhouder nodig heeft die u ontlast in plaats van belast wil ik u eerst welkom heten bij Jadmin uit Venlo. Ik heb Jadmin in 2007 opgericht met een blik op de toekomst. Een toekomst waarin ik ondernemers kon trekken naar mijn administratiekantoor in Venlo om tijdens een bak koffie hun boekhouder, belastingadviseur en consulent kan zijn. Maar vooral een sparring partner voor de ondernemer die tegenover mij zit. Ondernemen in 2018 betekent dat u zich in een snel veranderende markt bevind waarbij de technologie zich met de dag ontwikkelt. Ook op de werkvloer zijn er veranderingen waar men voor de crisis nog niet eens aan had gedacht. Om deze reden willen wij niet alleen in de boekhouding, als administratiekantoor voor u klaarstaan. Maar ook als consulent, waarbij wij onze kennis en ervaring vanuit ons bedrijf, of andere bedrijven graag met u delen.

Wilma Juneman administratie Venlo, Roermond en Sittard
Contact met Jadmin administratie

Boekhouding en ondernemen

U weet natuurlijk zelf hoeveel werk en tijd u verliest wanneer u zelf de administratie/boekhouding van uw bedrijf bijhoudt. Vooral wanneer het werk zich opstapelt is het als midden- en kleinbedrijf (mkb) storend en frustrerend als u niet helemaal bij bent met uw boekhouding of administratie. Veel ondernemers die momenteel hun administratie uitbesteden bij Jadmin geven zelf ook aan dat zij er weinig vanaf weten, of dat aspecten van de boekhouding totaal onbekend waren totdat wij het er met hen over hebben gehad in een 3-maandelijks gesprek. Dit is een obstakel voor ondernemers wat wij vaker voor zien komen. Het is namelijk ‘vrij gemakkelijk’ om een bedrijf, of eenmanszaak te starten naast uw baan of wanneer u een frisse start wilt maken. Maar hier komt automatisch een hoop werk bij kijken waar aanvankelijk, voordat men een bedrijf start overheen wordt gekeken. Belastingaangiftes, toeslagen, salarisadministratie en nog veel meer zijn verplicht wanneer u een bedrijf start. Ook aankopen zoals auto’s, panden of andere investeringen zijn in dat geval niet goed besproken en berekend voordat men een dergelijke uitgave doet.

U weet natuurlijk zelf hoeveel werk en tijd u verliest wanneer u zelf de administratie/boekhouding van uw bedrijf bijhoudt. Vooral wanneer het werk zich opstapelt is het als midden- en kleinbedrijf (mkb) storend en frustrerend als u niet helemaal bij bent met uw boekhouding of administratie. Veel ondernemers die momenteel hun administratie uitbesteden bij Jadmin geven zelf ook aan dat zij er weinig vanaf weten, of dat aspecten van de boekhouding totaal onbekend waren totdat wij het er met hen over hebben gehad in een 3-maandelijks gesprek. Dit is een obstakel voor ondernemers wat wij vaker voor zien komen. Het is namelijk ‘vrij gemakkelijk’ om een bedrijf, of eenmanszaak te starten naast uw baan of wanneer u een frisse start wilt maken. Maar hier komt automatisch een hoop werk bij kijken waar aanvankelijk, voordat men een bedrijf start overheen wordt gekeken. Belastingaangiftes, toeslagen, salarisadministratie en nog veel meer zijn verplicht wanneer u een bedrijf start. Ook aankopen zoals auto’s, panden of andere investeringen zijn in dat geval niet goed besproken en berekend voordat men een dergelijke uitgave doet.

Maak nu een afspraak of bel: 077 75 04 592

Stap nu over naar een boekhoudkantoor dat met u meedenkt

Voordelig en geoptimaliseerd werken

Uit ons markt onderzoek is gebleken dat veel administratiekantoren, of boekhouders vaak duurder uit zijn doordat de samenwerking met hun klant geen open kanaal is. De klant, de ondernemer is aan het werk en niet met de boekhouding bezig want daar heeft hij een boekhouder voor. In zijn ogen. De realiteit is echter dat de boekhouder half werkt, en dus stagneert in de werkzaamheden en vaak moet wachten totdat een klant hun formulieren, facturen, offertes, bonnetjes enzovoort doorstuurt. Hierdoor moet het werk constant weer worden opgestart, moeten de klappers weer uit de kasten worden gehaald en moet de boekhouder eerst kijken waar hij of zij was gebleven. Dit resulteert in onnodig veel uren, en dus een onnodig hoge rekening voor de ondernemer. De boekhouder loopt niet achter de klant aan, die door de drukte stukken is vergeten op te sturen.

Om zulke problemen in de samenwerking te voorkomen hebben wij zelflerende software en online boekhouding in gebruik genomen in onze werkwijze.  Hierbij gebruiken wij een centraal punt waar wij beide op inloggen en de stukken rechtstreeks worden opgenomen in de boekhouding van uw onderneming. In de praktijk werkt het zo; u hebt net getankt met de auto die u hebt gekocht op de zaak. U neemt het bonnetje van de machine en via de app scant u deze in. Dit voert u dan in als een tankbon en dit wordt meegenomen in uw boekhouding waar wij het dan invoeren. Dit werkt op een zelfde wijze met facturen, offertes enzovoorts. Hierbij hoeft u er niet onder kantooruren aan te denken om ons nog stukken of formulieren door te sturen, en kunnen wij snel schakelen om alles op orde te krijgen waardoor wij minder lang bezig zijn. Dit resulteert erin dat wij een voordeliger uurprijs kunnen rekenen dan andere administratiebureaus in Venlo. Ook zijn wij minder uren bezig om uw administratie op orde te houden en te krijgen wat voor u ook weer voordelig uitpakt.

Administratie kantoor Venlo, Roermond en Sittard
administratie kantoor Venlo - belasting adviseurs Venlo

Specialisaties en experts

Wanneer u vragen heeft die voor ons te specifiek zijn of om een ander specialisme vragen waar ik of mijn collega, Nina, geen onderbouwd antwoord op kunnen geven, zullen wij dit nooit weigeren. Ook hier geldt onze regel dat samen werken beter werken betekent. In ons netwerk kennen wij verschillende specialisten en experts op allerlei vlakken van financiën, accountancy, bedrijfskunde en nog veel meer takken. Voordat wij dit in werking zetten geven wij u vooraf een vrijblijvende opgave van de geschatte tijdsduur met daarbij een overzicht van de kosten waar u vooraf rekening mee moet houden. Op deze wijze zult u van te voren weten met welke bedragen u rekening moet houden, op welke termijnen u deze adviezen of personen kunt verwachten en weet u vooraf of het überhaupt haalbaar en dus ook of het een rendabel plan is.

Ik hoop dat ik u voldoende heb uitgelegd over wie wij zijn en dat ik u nieuwsgierig heb gemaakt naar een samenwerking! U kunt ten allen tijden contact opnemen om een ontmoeting te plannen. Of u kunt langskomen en dan bespreken we alles tijdens een kopje koffie.

Maak nu een afspraak of bel: 077 75 04 592

Stap nu over naar een boekhoudkantoor dat met u meedenkt
Vragen? Laat ons u terug bellen!